Jean-Francois - Onsdag den tjugofjärde juni

För att citera gamla goa knatten*; Men vad i helvete.

För det första stavas assassins creed av någon jävla anledning med två s. För fa-an**.

 

Besides that;

Min farmor och farfar har en asfrän lasersuperduperhuper-skrivare. Ytterligt suspekt eftersom att de;

1. Knappt har något annat högteknologiskt i sitt hus.

2. Förmodligen inte vet hur man använder den.

3. Har satt en extra strömbrytare i förgreningskontakten till datorn eftersom att de tror att det på något sätt kommer hjälpa dem att hindra datorn från att skadas då blixten, trots att de har åskledare, slår ner i huset och pajar datorn. Fuckin ace.

 

Jag är då i Göteborg, eller närmare bestämt Lerum just nu, hos mina farföräldrar. Här är det rätt mysigt och jag läser mest. Idag har jag köpt så sjuukt snygga kläder alltså, typ världens finaste tröja, och asmycket sånt typ. alltså. <3.

Dessutom har jag köpt en sjukt gay svart polotröja som är awesome.

It's all good.

Solen har lyst på mitt ansikte. Jag har haft bohemskjortan på mig. Jag har varit indie. Jag har stekt på Cruel Towns gator. Och önskat att jag varit skribent i Nöjesguiden. Hur nu det skulle kunnat vara möjligt. Annars har jag fått skavsår av mina sandaler som är bestialiskt fula. Det är enormt varmt här. Jag skojjar inte. 28 i skuggan tror jag. Man schvettas ju ihjäl. Jag gick runt i NK också. Det är dyrt där. Men ganska snygga kläder. Få oväntade livsomkastande uppenbarelser alltså.

 

 

Annars då?

Annars då så har jag kommit fram till att jag nog måste supa knarka slåss. Eller så. Jag tror att mina föräldrar missat något i min uppfostran. För jag vill faktiskt inte göra tånåårsrevåålt. Jag vill inte försöka smuggla med mig sprit hem från charterresan***.  Jag vill inte spy i buskarna. Och jag känner faktiskt inte ens att jag vill festa bara enligt normen hårt. 

Så antingen är det något fel på mig.

Eller så kommer det med åldern.

Jag kanske bara är femton. Jag kanske bara inte vuxit in i det där än. Någon får väl övertyga mig om hur sjukt festligt det är. Kom an bara. Show me what you got.

 

 

Jag kan höra farfar gå som ett tungt andandes spöke upp för trappen. Jag får nog ta och fortsätta det här imorgon..

 

 

The next day..

 

And my alarm goes off and I... Neee.

Var in till Göteborg idag igen. Köpte byxor och en slipstyp och ett par ytterligt stekiga solglasögon. Och ett linne. Jesus, jag kan inte ha särskilt mycket pengar kvar.. Hursomhelst. Jag har litet tråkigt. Finns inte så mycket att göra här. Men sen ska vi ut till kålhufvudet. Jeyy ^^ Om ni vill se hur det ser ut där så är det bara att leta sig fram till;

GENERALIDEA, bdb, någon gång i påskas.

Annars är det stek. Varmt som helvete här. Ska nog bada imorgon :)

 

Dagarnas råd: Köp på rea, eller som NK kallar det, "Realisation", ty de är för snobbiga för att förkorta.

Dagarnas roligt: Familyguyscenen där Brian och hans son röker på tillsammans och gråter ut.

Dagarnas awesome: De ofantliga mängder seglarsnobbar det finns i Göteborg. Det är chockerande och väldigt roligt.

Dagarnas kuriosa: Jag har en klocka som inte går

Dagarnas dumt: Det är jättelänge tills jag kommer hem. 

Dagarnas ungefärliga citat: De säger att äpplet inte faller långt från trädet, men jag hade en gång ett äppelträd som stod uppe på en kulle, och när det första äpplet föll så blåste det ned från kullen och landade hundra meter ner. Det är väl långt?

 

Dagens svar (bifogar även frågan): "Vilka ska gå nusik på John bauer?" -Alla som är för dåliga för musik på midgård.

Phett med sanning asså ba jao.

 

 

 

 

*Eller var han nu hette.

**Återigen, Knatten*

***Ehehe.

 

 

 

Din förbannade lykta ute på en lång jävla pinne som du envisas med att svänga runt så infernaliskt mycket - Astronauten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du och jag måste till afrika och cykla med nomaderna i egypten.

2009-06-29 @ 00:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0