Ulf, Onsdag tredje juni


Cornelia är väldigt, väldigt duktig.
( http://toarsters.blogg.se/ )

Och för fler bilder + hennes bdb se;
Bdb, majorcleanup

Jag var väldigt snygg den dagen.
Och jag älskar skjortan. 30 kronor tror jag att den kostade.

Min, fast egentlignen Cornelias, vän rikard, har en förbannat snygg klocka med ett förbannat snyggt armaband till ich jag vill ha båda men klockan kostar typ tre tusen och han är en rik djävul + borde skjutas och donera hans kläder plus pengar till mig. Och klockan. Mest klockan.

Och btw, jag skrattar åt estetbilder. Typ regn-droppe-ur-kranen-skit. Get a life and a cheaper camera.
Och innan någon drar lågstadieresponsen; "men gör bättre själv då!" så svarar jag med lågstadiecomebacken;
"Om ingen fick klaga på något de inte kunde göra bättre, skulle vårat största problem fortfarande vara om djungeldjuren åt upp oss".
Och ja, det är ironiskt och roligt.

Dagens upprepning: Halva min kväll går typ åt till att släppa in och ut katten. Och nu har det varit regn så nu släppte jag in henne.
Dagens angående bloggen: Jag skriver när jag känner för det. fan ta er.
Dagens andra angående bloggen: Argumentera gärna emot mig. Eller klaga eller sådär. Fast inte om ni är jobbiga. Ni får klaga om ni är dumma i huvudet, roliga eller har vettiga åsikter. Det roligaste är om ni har vettiga åsikter, kan argumentera och spöar mig i en verbal fight. Då blir jag ledsen och glad.
Dagens coolt: bröst.
Dagens klockrent: Cosmopolitans beskrivning av de olika sortens män som raggar på kvinnor, och hur de raggar. Framförallt den om den nya tidens alfa-hanne som sitter lojt tillbakalutad med skäggstubb, halvlångt hår framför sin laptop på ett "klassiskt" café, som är så gammalt att det har anor, men så nytt att de erbjuder fri wifi och som raggar på dig genom att självmedvetet säga; Ska vi knulla?
Kommentar till det; 1. Sjukt roligt. 2. Mitt i prick. 3. Och nej, fråga inte varför jag läste cosmopolitan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

borde det inte stå upprepelse ist för upprepning?

2009-06-04 @ 05:23:51
Postat av: astronauten

Jag har fan aldrig hört upprepelse. Vad fa-an är upprepelse? skånsk dialekt

2009-06-04 @ 23:36:33
URL: http://astaggadastronaut.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är rätt böjning av ordet du stavade fel... tror jag x)

2009-06-05 @ 04:37:24
Postat av: SÖTSOMSALT

och på tal om klockor så gav far mig just 2 riktigt snygga klockor ;D

2009-06-06 @ 17:01:49
URL: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0