Marsha - Måndag femtonde juni

Hej, jag heter Kristina och jag bloggar om Kändisar*, smink och mitt liv. Puss <3

Hej jag heter hemns** och jag har 700 per dag i snitt <3***


*
Ja, med stort K. vaihelvete
** Eller nått sånt. Inte fan minns jag.
*** Enbart för att hon hade bröst som var stora som standardstora basketbollar.



Om du var jag skulle du se helt annorlunda på saken. Jag är längre än dig.

Om du var naken skulle du säkert vara mycket snyggare.

Om jag var onykter skulle jag säkert var mycket fullare.

Om en snubbe fick göra vad han ville skulle han spränga Jorden. Och jag förstod honom, men alla skrattade åt mig.

Om Håkan Hellström lät som bede skulle det inte vara så konstigt alls. Det gör han ibland.





Jag gråter nästan lite just nu och jag vet inte varför. Fast egentligen inte.


publishme.se är en brodukt från Blogg Esse AB
Jag är en produkt av alla tidigare händelser, liksom de är en produkt av händelserna före. Därför är frågan om hur universum skapades intressant. Eller kanske inte.








Who says I'm not?
The game.
Flickan och kråkan.








Dagens börja med igen: Dagens.
Dagens lyssna på: Killers igen, phett. Och tydligen, "spoon". Och Jenny Wilson. Alltid Jenny.
Dagens cotlf: astaggadfitta.se
Dagens coolt jag skrivit idag: Alltid Jenny.
Dagens råd på ålderns höst: Skit i alltihopa det löser sig fan. Ta det lungt. Ta tag i det. Men i ditt tempo.
Just nu; I turn my camera on
Dagens visdomsord: Alla
Dagens info: Pappa ställde min binärklocka, jag tittade på och suckade, jag åker på semester snart jättelänge, Rebecka fyller år imorgon, jag vet inte vart min katt är, jag längtar lite efter att träffa nya människor, jag amatörpsykologerar mig för ofta, din mamma är inte snygg, jag kan inte vissla, vattnet,  jag är inte han, jag fick min första kallsup  två meter ifrån land, själv så stod du torrskodd  på andra sidan ån, och när jag börja' sjunka  så gick du därifrån.



Jas-planen var ingen bra idé. Eller?
Astronauten hälsar.
Gills dethär?

Ärligt insvurna.
Raka i ryggen med blicket fram riktad stelt framåt.

Taket var höljt i mörket lång ovanför de två raderna av uppställda män och kvinnor.
Ytterst stod en man och en kvinna som skiljde sig från mängden.
Sakta löste de sig ur gruppen och gick fram till var och en av de andra deltagarna i tur och ordning med precisa rörelser.
Tolv män och kvinnor var de inräknat de två utanför raderna.
När de tio som stått kvar alla låg strypta på marken försvann de två som var kvar upp längs väggarna mot taket.
Allt blev lungt i korridoren.
Döden.


MEN DET BETYDER INGEt.,
Och det gör inte du helleR,.


 







Kommentarer
Postat av: jag

vet att tillochmed du KNAPPT förstår dina EGNA inlÄGG

2009-06-21 @ 03:54:27
Postat av: SHEERBLONDES

Hej! På våran blogg testar vi skönhetsprodukter & ger tips. Du får jättegärna ta en titt om du har lust.



Hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia & Tessie

SHEER BLONDES

2009-06-21 @ 04:10:21
URL: http://www.sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0