Zhai, fredag femte juni



Så går det när man scannar fel och har en djupt rotad underliggande önska att vara estetisk. Det där är i alla fall en något otydlig variant av den oredigerade versionen av en novell jag skrev för något eller ett par år sedan. Fett fränt hur som helst. Och om ni faktiskt kan läsa ut något ur den, nej, jag var inte deprimerad. Det var en fiktiv berättelse. Typ ;)








Dagens råd: Man ska vara ärlig mot varandra, man man behöver inte kasta saker i folks ansikte för det.
Dagens kom ihåg: Använda ditt eget köns könsorgan som skällsord (cred till rebecka)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är stolt för att jag lyckades läsa, men nu vill jag ju läsa fortsättningen. Och början. Äh, resten. Scanning är inte din grej mr. Estet ;)

2009-06-05 @ 22:48:57
URL: http://www.lillemma.devote.se
Postat av: SÖTSOMSALT

aj min nacke och mitt huvud är fullt av blod för att jag var tvungen att vända på stolen och luta mig bakåt! Jag måste få läsa den där! och jag tror inte att det är jag som ska ha cred för vad det nu stod såvida du inte syftade på någon annan rebecka dvs

2009-06-06 @ 16:53:42
URL: http://ochjagbryrmiginte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0