Edgar - Söndag tjugofjärde maj

Mamma hade köpt med sig typ italiensk parmesan och grejs, så vi åt asgott.

Sjuukt braae.
Jag vet inte om jag skrev det, men urix var väldigt revligt. Och nu är det väldigt lite skola kvar. Det är väldigt skönt. Jag ska klippa mig snart. Det är också skönt. Ikväll har jag inte orkat göra någonting. Förutom att posa järnet. Bara för er skull. Exempel nedan. Jag lyssnar på manu chao. Ja. Want me to spell it out for you? Mina leder knakar och det är dags att sova.










Veckans låt på hjärnan: Killing for love, konstant verkligen.
Dagens väldigt konstigt: Jag och elmer lekte burken. Fast elmer fegade ur.


Oljeudukar, hattar, hängslen och dödskark - astronauten.

Kommentarer
Postat av: anonimn

Snygg. SNYGG. Okej jag ska sluta. Men snygg.

Jag är typ tuff och är anonimn. INTE anonym.

2009-05-25 @ 20:35:38
Postat av: astronauten

Man kan ju inte vara anonym och säga att någon är snygg. Intee okkk!

2009-05-25 @ 23:33:06
URL: http://astaggadastronaut.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kanske inte är så anonym som du tror! (A)

2009-05-26 @ 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0