Jean-loup - Tisdag nittonde maj



Ovan: Den enda bilden jag tog från italien i höstas. På någon flygplats. Helt död.



Jag tar inga nya bilder, oh förresten wait, på tal om det.. Jag återkommer till det. Hursomhelst, jag tar inga bilder. SÅ jag har inget att ladda upp. Så jag laddar upp en massa gamla risiga bilder från hårddisken. Jag troar jag ska typ köra en slumpfunktion. Fast det är typ det jag gör redan lol.


Aja, det jag började tänka på förut, ska ladda över ett par skojjiga bilder imorgon. He-he. Men jag kommer fan aldrig lyckas få nog build-up. Inte ens med aids-tricket. Ni som inte vet vad jag menar kan ta er.

har splat morrowind idag. Och hjälpt en att flytta. Och varit cool. Och coolat mig.

Ditt ljus på en oförlåtande vårhimmel - Astronauten.

Kommentarer
Postat av: shuu

Morrowind äger.

2009-05-20 @ 16:27:13
URL: http://crxt.blogg.se/
Postat av: Anonym

EVEN IF THEY FOUND A CURE 4 AIDS THIS WOULD STILL BE THE MOST AWESOME THING THAT HAPPENED THIS MONTH!

2009-05-22 @ 12:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0