Jean-Pierre - Torsdag fjortonde maj

Jag har dansat fram idag, och då menar jag inte att jag varit glad. Tvärt om typ. Ne, bara dansat bokstavligt allmänt häftigt talat. Det är coolt tycker jag. Vill någon veta vad jag tillbringar typ en tiondel av mina kvällar med att göra? Eller egentligen bryr jag mig fan inte om vad ni vill, jag skriver det ändå. Släpper in eller ut katten. Det tar seriöst upp typ en halvtimme varje kväll. Hon ska fan alltid in eller ut. Och nu ska jag typ lyssna på den där vaddennuheter med dom där två sexiga emosarna. Som man tror är lesbiska. Undra om dom är det. Äh. Vem bryr sig. Såg dem på mtv i alla fall. På morgonen om ni undrar varför mtw. Det positiva - de typ säljer sig själva och är phett sexiga oxh kul att titta på. All musik är typ mjukporr nuförtiden. Det negativa - de kommer föda en hel ny jävla generation av emos/svartfjortisar. Visst, en del är snygga. Som typ jag. Men de flesta är bara tjocka. Och nej, min personliga åsikt är oftast att tjocka människor är fula. Inte alltid. Men att vara tjock tycker inte jag är snyggt. Ska någon slå mig nu eller? Humdidum, I feel so untouched right now need you so much some how.. Humdum. Men jag kan ju fan inte ha på det i bakgrunden. Då missar jag ju videon och får bara musiken. Och dessutom kan ju youtube ta sig när detgäller bildkvalité. Gaah. Får bli tillbaka till Jenny wilson igen.

En annan sak jag tänkt på, det har kommit typ 50 olika humorgrupper som gör parodi på att pop är så lätt att göra. Lonely Island, Jon lajoie gjorde en, osv osv. Kan länka sen. Hah, eller inte. Orkar inte.

En annan grej, jag fattar inte hur folk kan hinna med att lyssna på typ tjugo låtar av en artist på en kväll. Jag hinner med typ två låtar med tre olika. Och då orkar jag sällan lyssna på hela. Jag kanske har någon slags personlighetsstörning. Kanske behöver en diagnos. Okej, nuförtiden lyssnarjag faktisktganska ofta klart på låtarna. Okejdå. Alltid. Jag låtsas bara. Spotify är najs dock.

Men vafan nu blir jag riktigt arg på "the veronicas". Tjejer ska ju fan inte få lära sig att vilja ha sex. Det är ju inte ok. Tjejer ska vara blyga och alla killar måste vara de som alltid tar initiativer till sånt. Det är ju klart Obs! Ironi på gång. Orkar inte länka till wikipedia denna gång.








Dagens påstående: Jag tror att jag skulle bli en bra general. En kass militär, men en sjukt bra general. Tänkte bara säga det.
Dagens sanning: Jenny Wilson var sjukt bra live. Inte alls lika bra annars. Tråkigt. Hon var så jävla cool också.
Dagens låt: Like a fading Rainbow med ovan nämnda artist.



Det var allt för ikväll. Hej och välkommna det är jag som är Astronauten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0