Neil - Tisdag tolfte maj

Idag har jag skojjat runt. Varit otrevlig, varit trevlig, klagat på att hk-lärare är sjukt resultatfixerade och sett Amanda prata stockholmska live i svt. Länkar det någon dag senare då jag har tid/orkar leta upp videoklippet. Hon skyller på en gay sminkös, men lyssna inte på henne. Trott att jag varit klar med fysiken men kommit på att jag fortfarande inte är det. har skrivit om min fysikuppgift på min blogg idag också, det börjar gå lite överstyr, något jävla mått av intressant innehåll får jag fan se att klämma in snart. Eller inte.

Dagens åtråvärda åsikt: Att skriva designen på sin blogg är bögigt.
Dagens jämförelse: England; An apple a day keeps he doctor away, Sverige; En tablett om dagen och du slipper barn i magen.
Dagens sanning: Ibland ser man dubbelt. Och; Jag har inga läsare.
Dagens tips: Vänta på pär. Och; Ta ditt ansvar.
Dagnes information: Astronauten är inte homosexuell.
Astronauten är inte homofob.
Astronauten tycker att alla människor förtjänar att behandlas lika, men Astronauten skojjar gärna om att olika individer är "bög" eller liknande, då detta inte alls har någon koppling till deras faktiska sexuella läggning, men är ett sjukt roligt och enkelt sätt att irritera politiskt korrekta ointilligenta människor.







Jag tänkte dela med mig av Astronautens framtidsfunderingar.
  •   I sommar blir det London, Trästock, Göteborg, Dissa festivaler, Längta efter Rebecka och gömma mig från solen i min källare. Eller i en tillräckligt stor koffert.
  • Det blir sam juridik på östra till hösten.
  • Jag ska börja köpa mer på second hand.
  • Jag ska sluta skriva om meningslösa saker.
(Jag öskar att jag efter sista punkten knude se ut som Seth Meyers i SNL efter att han just läst upp en nyhet, och väntar på att folk ska skratta, och sedan brister ut i ett mycket kort; "Eah". Det är typ ett jätte, jätte kort skratt)


+ Karre, Karre, Karre, Fisk, Fisk, Fisk.

Hej och välkommna det är jag som är Astronauten. Tack för ikväll.

Kommentarer
Postat av: Jessica den bästa

Kasper för i helvete P.K ska man va! Det är det enda rätta här i livet! Negerbög, borde du väl ändå veta ditt jävla svettfetto.

2009-05-14 @ 23:41:04
Postat av: V

OFTA LONDON ÅH

2009-05-18 @ 09:14:22
URL: http://etoiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0