Takao - Måndag tjugofemte maj

Såg just att det är den tjugofemte idag. Yees. Pengar.
Jag har prickar på min arm som fan aldrig kommer gå bort.


Que voy a hacer,
je ne sais pas
Que voy a hacer
Je ne sais plus                      ;)
Que voy a hacer
Je suis perdu





Dagens fundering: Jag tror att jag är en helt annorlunda person när jag är ensam och när jag är med någon annan. Eller så kanske jag bara lurar mig själv.
Dagens konstigt: Jag lyssnar på spansk musik. Eller, de pratar spanska i alla fall. Eller sjunger på spanska. Inte fan vet jag om de kommer från Spanien.
Dagens sanning: The kooks mest spelade låt på Spotify sög ju.

Kommentarer
Postat av: Amanda

men tönt, kooks är ju bra.

2009-05-26 @ 23:30:16
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0