Tisdag elfte Augusti

Tipsa mig om några häftiga bloggar. Just nu läser jag tre stycken och det är bara folk jag känner. Men inge skit är ni snälla.


Jag köpte en blommig skjorta idag men jag säger inte var för då kanske ni köper en likadan och då blir jag ledsen. Den kostade sjuttiofem kronor.

Sen visade det sig idag också att jag tydligen är ashäftig. Vet inte hur det gick till men jag gick på stan och då var det sexton sexiga sextonåringar som ville ha sex med mig sex gånger i sexton timmar. sexxxs



Dagens test: Är du transsexuell? Gör testet nedan;

  1. Brukar du ha på dig kläder som normalt människor av motsatt kön mot det du föddes som har på sig? A: Ja B: Nej
  2. Har du bytt kön? A: Ja B: Nej


Två A: Ja fan.
Två B: Ne
Ett A och ett B? Grattis du är fan helt sjuk i huvudet. Det är sånna där som du som ska in på satans mentalsjukhus. Vad i helvete vad du borde diskrimineras som minoritet. Vi borde  göra sånger, episka balader om hur hatet mot dig växer! Fan ta dig. Må du brinna i skärselden i all evighet! GUDS STRAFF! FOLKETS STRAFF! KÄTTARE, DÖ, DÖ, DÖ!

Kommentarer
Postat av: sannamagdalena

ashäftig tjej från din stad

knusseltanten.blogg.se

2009-08-14 @ 22:27:32
URL: http://http://sannamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0