Jag undrar vad det ska bli ist'llet f;r rymdfarare.

Yeii. Trodde att det jag skrev dagen innan idag inte hade sparats.




Jag befinner mig nu i en ort bredvid London. Hos en familj centrerad kring en countertenor, en bekant till min pappa. Vi bor hos dem. Om ett par dagar tar vi oss in till London, och mot slutet av idag missar jag the killers konsert i albert hall. Men vi har det fint hos dem faktiskt. Albin startar upp ett spel vi spelade den enda andra vistelsen vi haft hos denna familj, 2004. Jag ser fram emot att komma tillbaka till ume, och att innan dess fara in till London. Saknar er alla.




Om ni tycker att min lyrik inte motsvarar sin annars exemplariska standard kan det problemet bottna i att det bara finns ett engelskt tangentbord hos familjen vi befinner oss hos.


Dagens kul: Att disskutera kungahus med en engelsk herre.
Dagens nostalgi: Stronghold 2
Alla dagars mest underbara: Rebecka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig

2009-07-06 @ 23:26:32
Postat av: Anonym

livskonstnären är ute på tunn is vill du veta vad jag grundar detta på?

2009-07-14 @ 19:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0