Lördag första Augusti

Jag gick upp tre-fyra någonting så för mig känns det som att klockan är typ åtta.



Det är en myt att homosexuella är snygga. Jag lovar. Homosexuella är generellt fula och har dålig klädsmak*. Det här är ingen universiell sanning utan bara mitt intryck. Alltså universiell sanning. Ett par bögar undantaget kanske, men kom igen, lesbiska är ju typ alltid fula. Bara för att man känner att man måste poängtera att man är annorluda behöver man inte skaffa jättedålig smak bara för det. Kom igen.


Fuck. Min katt landade på min hand och rev upp den. Okej det var inte så farligt. Men kattriv svider.

Oo, oo, justja. Jag köpte lite kläder idag också. Två par sockar på mq och ett par shorts och en t-shirt på Åhléns. Niz med superslutrea. fast jag köpte inte de snygga shortsens på Carlings. 350 spänn är fortfarande för mycket tycker jag. Just nu i alla fall.


Dagens skämt: Ankor som är blå.
Dagens inte ok: Att döda små djur för att man vill.











*Disclaimer: Ja, jag generaliserar, nej snälla ta inte illa upp, och ja jag tycker att hbt är precis lika bra som hetro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0