Söndag nittonde Juli

Och vet ni vad jag hatar. Människor som tycker att våldtäksmän borde kastreras.


Sen har jag ont i halsen. Fuk dat.
Sen har jag inte skrivitt nått episktt inlägg om alla fina betraktelser jag gjorde i England heller. Jag är nästan lite Ledsen över det för edt känns som att det är för sent snart. Jag är förkyld. Det suger. Jag tror att jag ska spela lite heroes. Jag har inte gjort det på typ fyra månader.


Plu-s att jag vill hålla brandtal på engelska. Fatta vad coolt det hade varit att säga åt asmycket folk att jag har rätt, och att de också har det eftersom att de tänker som jag.




Dagens katt: Min katt.



O, justja, Veronica Maggio är läskigt snygg i verkligheten också. Drewl-drewl, hoppsan sa.




Kommentarer
Postat av: Rosa Ida

Ja blondiner är ganska snygga.....

2009-07-19 @ 23:30:18
URL: http://tapeaintgonnafixit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0