Torsdag sextonde Juli


Hemma igen. Blir säkert nått könsordslångt inlägg imorgon, eller så, om hela skojiga resan, eller så. Jag kanske även får till några bilder. Tills dess får det räcka med att veta att jag steker som ut av helvete.





O ja kära herr anonym. Vad grundar du det på?





Dagens musik: I'm a believer, teh monkies.
Dagens irritationsmoment: Phet trötthet.
Dagens söt: Katten.
En dags vinst: Att solglasögonen fanns att beställa
En dags förlust: Att jag typ inte har några bilder alls. Och att de jag har suger.








Godnatt. Sov så gott. Dröm kitchigt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Såg att du också kom in på Sam på Östra ?

Kul, då ses vi i höst då, ! ! ^^)

2009-07-16 @ 10:02:13
URL: http://haniinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0