Jelena, Måndag första juni

Hej tjejjer, ville bara säga att jag älskar er så jävla mkt! <3
shopade på gina ida med mina sjukt söta friends Rebecka och Moa puss på er! Köpte asfina guldiga wajfarers som var sjuukt billiga! kan lägga in några bilder när jag gör nästa dagens outfit, för d kommer såå vara med då eller så gör jag ett v blogg inlägg! självklart med mina nya söta pumps också! Love ;)

Kizzes and hugz alla söta! puss










On a more serious notice: Sålde min cykel idag. PHETT. Nån som har en billig cykel att sälja? Tänkte mig typ 300, 400 nått sånt. Växlar är inget krav, bara den är skön och kanske lite fin.

Kommentarer
Postat av: moa

jag typ gråter XD

2009-06-07 @ 19:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0