Mark - Söndag sjunde juni

Tekniskt sett är det bal imorgon. Coolt.

Jag är natthumör. Jag har natthumör just nu. Typ lite halvbitter. Konstaterande. Rationell. Beräknande. Förtänksam. Intelligent. Fokuserad. Kommer fram till en del saker. Jag gillar att ha natthumör. Eller vara på natthumör. Man kan reda ut saker med sig själv. Det är tystare så man koncentrerar sig bättre. Det är den där känslan av att man ändå bara kan sova sen. Inget man behöver hinna med, men mycket man kan ta sig för.

Jag ska på semester i sommar. Försöker spara mina pengar till skojjigare butiker i Göteborg och London. Går sådär.

Jag känner mig lite sliten. Trött. Plus att mitt hår inte är lika fint som när jag klippte mig. Jag stör mig asmycket på det. Ont i halsen. Kanske håller på att bli förkyld. Fast det kanske inte gör så mycket. Känner mig ganska lugn just nu. Det mesta gör inte så mycket. En del hinner man med, en del inte. En del blir man nöjd med, en del inte. En del oroar man sig i onödan över, en del skulle man gjort något åt innan det var för sent. Vill bara släppa det mesta nu. Ha slut på skola. Egentligen skulle jag bara vilja vila sen. Ta det lungt. Fast det kanske bblir någon slags jobb-grej. Vilket känns otroligt värt. Men kanske lite jobbigt.

Jag skulle vilja tacka mamma och pappa, mina bröder och alla andra. Tack för det här priset. Det känns likgiltigt.



Dagens ord: långsmal
Dagens känsla: frustrerad och lugn.
Dagens irritation: Att (min) mobil har så kort batteritid.
Dagens svar (*skånsk dialekt*): Ja, jag är häftig estet när jag scannar. Ja, det var ungdomsombudsrebecka som jag gav credits till, och ja, jag är verkligen häftig. Jag lovar.





Med hjärtliga hälsningar och improviserade slutmanövrar, under stigande jubel och stilfulla buganden, i åtsittande kavaj och smal svart slips, ditt hopp för ett bättre universum - Astronauten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0