Walter - Lördag trettonde juni

Jag lyckas alltid komma in i precis en bit av videon till human när jag sätter på mtv på natten. Det har hänt tre gånger i rad nu faktiskt. Ganska läskigt. Det var skönt att sova till halv ett idag. Struntade i att fara ner på stan på dagen. Ångrar det lite. Känner mig pigg trots halv fyra. Men det får man vara då det är sommarlov.

Natten är mycket coolare än dagen. Jag växlar humör två gånger per minut. Allvarlig - arg - lugn - pigg - allvarlig, osv.






Och vi har alla något vi saknar
Och vi är dåliga på att förlåta varandra
Och om man såg det från någon annans sida så spricker verkligheten upp
Vi kommer aldrig ha någon chans så länge vi kan blunda.





Dagens phett: REKRYTERA MERA
Dagens detsominteblevnågot: vita bandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0