Abdol - Tisdag tolfte maj. Knappt.

Jag skriver typ fler inägg per dag än jag har läsare. Det känns ganska intimt det här. Du, och jag, läsare, och bloggare. Kom litet närmare. Jag behöver närhet. Haha, nej jag skojjar bara.
Nej allvarligt, jag vill ha närhet.



Skolan varier väldigt mycket. VIssa uppgifter är dåliga. De kommer man i bästa fall ihåg fram tills nått prov ens avdankade SO-lärare satt ihop, som man gärna har ett par veckor efter att man är klar med arbetet. Och det är inte därför att läraren vill vara säker på att man kommit ihåg det, nejdå, det beror enbart på att den datasal du måste ha för att göra det här extra kreativa examinationsmomentet är upptagen den här veckan. SO-läraren ska gärna vara fyrtionio, gubbig, ha fula glasögon och låtsas vara sexist. De är inte sexister egentligen. De gör det bara för att följa trenden. Annars blir de mobbade av alla andra SO-lärare.


Jag tänkte dela med mig av Astronautens framtidsfunderingar.
1. Ikväll blir det att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0