Arnaldo - Onsdag tjugosjunde maj


Jävlar vad mycket som ska fixas med balen och sådära nuråva. Men typ ingen vanlig skola. Plus hade möta med ucur. Tror jag. Asfränt, superhäftigt, dundercoolt, och megatrevligt. Jag är fan astrött. Hoppas jag kan komma ihåg allt. Sen sommar. Sen iväg. Sen, gud vet vad. Sen What-a-festival tydligen.








Dagens obegrebligt: Det här händer inte, det borde inte hända och jag är osäker på om det ens gör det. Jag hoppas för i helvete att det inte gör det.
Dagens notering: Ja, jag är en hycklare som gör skriver precis sådant som jag sa att jag hatade när folk skrev.
Dagens ointressant: Jag gjorde en länk till kategori: rymdfarare idag. Sjukt mycket smidigare.

Kommentarer
Postat av: phiskphiskphisk

komigen, vi vill se tandborstpopparen

2009-05-27 @ 21:44:35
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0