Edgar - Mer måndag artånde maj

Ni vill veta en annan sak jag tänkt på. Att jag kan växla ganska fort. Jag kan växla fort mellan att vara superflamsig och göra mig till och sådär trött som man är när man tycker att allt är roligt och skäms för att man skrattar, till att vara allvarlig. Tystlåten. Seriös. Till det där läget där man säger precis vad man tycker. Det där läget då man kan prata om allvarliga saker. Då man kan lyssna på andra. Då allt känns som att världen bara kretsar kring hur man själv och den man pratar med tänker. Att man inte behöver oroa sig för något annat.

Jag tror att det finns många som känner mig som bara känner mig när jag inte är allvarlig. Jag tror att jag är mig själv mer när jag är allvarlig. Jag hoppas att det är det som är jag. Och tror. Då, när man slipper koncentrera sig på allt annat. Då när man bara behöver gokusera på vad som händer just då. Jag tror att det är då jag lever mest. Det är då jag känner mig själv.

Kommentarer
Postat av: phiskphiskphisk

Det är svårt att vara sådär allvalig för det mesta. Men det är också det jag gilalr bäst, hos både mig sjlv och de flesta andra.

2009-05-18 @ 14:47:05
URL: http://afterglow.blogg.se/
Postat av: phiskphiskphisk

hej superbra tangentbord på skolan som ger fan i att printa de bokstäver jag vill.

2009-05-18 @ 14:47:46
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0