Helen - Lördag nionde maj

Jag hittade en grym klädnad till asvlutnings och balgrejsgrejs. Fast det blir till att köpa på måndag om det blir av. Ska klippa mig snart också tror jag. Blir awesome om det blir bra. Blir konstigt om det blir dåligt. Min katt jamar och vill in. Jag släpper in henne. Lyssnar på Ray Charles också. Fränt som fräs. Är fortfarande drågad av lookbook. Sätter upp tavlor på mitt rum. Ska kanske spela bränboll sen. Eller vara med min flickvän. Vi bytte lampor oanför datorn och nu känns det som att solen lyser. Mysigt. Jag hittade en tröja från mitt gamla cisv-läger. Den är mysig.

Dagens visdomsord: Vad i helvete jag blblöder asmycket från min hand.
Dagens citat: "Vi offrar till andarna." - om att ge gammalt bröd till änderna i bäcken.
Dagens fundering: Jag undrar om man blöder bubblor i rymden.

Kommentarer
Postat av: grim

din blogg var rätt intressant yo

2009-05-10 @ 16:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0