Jurij - Fredag åttonde maj/Lördag nionde maj

Min katt talar om för mig att det regnar ute. Jag ringde en taxi åt en full eller otroligt bakfull finländare för någon vecka sen. Min bror har slutat lyssna på Broder Daniel. På mitt skrivbord ligger en telefon, står en tom kaffekopp, två oinkopplade högtalare, en tom ask toffifee, två sällan använda hantlar med mera. Lookbook är som ett träsk, eller snarare kvicksand, för så fort man tagit steget ut så är det för sent att vända om och man sugs långsamt ned i avgrunden. Det går verkligen inte att ta sig upp. Så innan ni som inte tittar regelbundet använder allas vår underbara vän, nu och för alltid, Google, så beakta att ni blivit varnade.

Jag är osäker på om det här inlägget hör till fredag eller lördag.

Dagens visdomsord: Du blir dummare när du är trött, men har ibland roligare. Och - Counter Strike är coolt.
Dagens tips: Skaffa katt.
Dagens citat: "Darin är ingen produkt, han gör sin egen musik och bestämmer själv de mesta runt hans karriär.
Han har ingen tandställning.
Hans låtar tillför välrden mer än va du någonsin kommer kunna göra!"

- Från svunna tider. Man kan inte göra annat än att hålla med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0