Nån jävla rymdfarare, nått datum

Jag har stekt som fan idag och igår, jag klippte mig nyss, jag har haft en del kul för mig till skillnad från vanligtvis och har inte bloggat därav. Ni älskar mig ändå. Albins chips smakar skit och han spelar super mario 64, asfräsigt, och jag och elmer ska nörda ner oss i sommar någon gång. De real deal.

Jag klippte mig ashäftigt, om ni vill se hur det blev kan ni ju kolla på varenda jävla ställe på nätet, eftersom att alla tydligen var extra jävla sugna på att fota idag. Jag hade asmassa bra idéer om vad jag skulle skriva igår natt, men d¨å gick jag och la mig istället. Jag tror att det var igår natt.

Har badat idag btw, awesome. Med re-bi-ka och moa "inte ok" edholm. Jäfligt coolt och kallt.

Jag tror att jag ska ladda upp en gammal novell jag skrev en gång om jag lyckas scanna in den. Skulle vara mysigt. Är by the way astrött. Eller kanske inte, jag vet inte. Jag vet inte hur man läser min binärklocka heller. Och jag har äckliga jävla chips mellan tänderna. brb ska kolla bilddagboken. Nuså. Fanns bara en bild. Hon var fett smexig dock.

Harvest är ett jävla spel. Massiva attack Harvest. Svårt som fan. Klarade det aldrig nå långt. Jag måste nästan skaffa wayfarers btw. Nu när jag har så stekig frisyr. Jag kanske snor nån bild någon stans ifrån och laddar upp den om jag hittar. Jag såg twilight i förrgår. Eller igår snarare eller nått mitt emellan. Tråkig film. Snygg tjej. OCH VAMPYRER GLITTRAR FÖR I HELVETE INTE

Och om ni misstolkar något eller missar någon referens så är ni för dåliga för att kasta sten.



Och nej, det finns ingen logik i styckesindelningen.





Over and out, Astronauten.

Öh jo, vampyrer finns. looooooool
Dagens coolt: Att hitta alla stjärnorna i Mario 64, eller alla pokémons i opkémon röd. Eller att vara Edward vadvampyrfannuheter.
Dagens sanning: Jag är astrött.
Dagens statement: If you've got it then you've got it. Heh.
Dagens låt: Hit me Hard
Dagens sammanträffande: Att jag träffade Ylva och hur paulina nu stavar hennes namn. Eller nått sånt. Jagvetfaninte. På bussen i alla fall.


Dagens jag älskar: Rebecka

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå snygg tjej, det är ju snygg kille (A). OK, Twilight kanske inte är bra om man inte läst boken, vad vet jag? Grejen är ju att Edward är snygg...

2009-05-31 @ 10:38:47
URL: http://lillemma.devote.se
Postat av: Anonym

varmpyrer existerar inte ens kära du.

2009-06-04 @ 05:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0