Paolo - Typ måndag artonde maj

Tjena idag ska jag spexa med ashäftig såhär i mitten sådär. För jag vill vara som alla andra coola bloggare.




Fast det är inte sant jag vill ju vara superfrän och alternativ och insiktsfull och hemlig och skriva förståeligt, oftast grammatiskt korrekt, och låtsas att jag inte lägger ned tid på bloggen för att jag är häftig och upptagen.

Och så vill jag ju vara självironisk. Framförallt det.

Idag har jag varit med Rebecka hela dagen ^^
Eller igår, eller vafan.
Igår, eller i förrgår eller vafan, så var jag uppe till assent men bloggade ändå inte. Jag tror inte det i alla fall. I så fall minns jag det inte. Vet ni vad jag borde göra? Jag borde lägga in fler bilder. Aja, det gör jag säkert någon dag.

Dagens sanning: Vi Svenskar är fan haxxor. Vi sålde skit till alla under andra världskriget, och släppte igenom tyskar så att vi på så sätt undgick att bli invaderade, och genom det fick behålla hela våran infrastruktur och kunde gömma flyktingar. Och kunde bli rika. |-|4xX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0