Stephen - Typ lördag sextonde maj

Jag hittar inte igen min plånbok. Den är borta någonstans. Sjukt störande. Läste boken meningen med män, eller något sådant, idag. Av Unni vadhonnuheterpåD. Dråg. Drugge. Är nog Drougge. Men jag är inte säker. Underhållande och bra dock. Jag har varit med Rebecka ikväll :)
Och missat att ha spanskamuntliga. Så det blir på måndag. Allt sista skolgrejs blir nästa vecka typ. Sen blir det Urix nästa vecka också. Blir nog bra. Jag borde lägga in mer bilder på den här bloggen. Det är Phett drygt med bara text. Det kan jag säkert få till någon gång. Din ledstjärna i ett kallt och obehagligt universum önskar eder en God Natt.
Som Jesus ungefär.




Dagens underhållning: Vetfan. Finns ingen bra underhållning. Skit i det då. För i helvete.
Dagens tips: Gå utomhus på natten. Ljust och trevligt.
Dagens textutdrag:
My mind is clearer now.
At last all too well
I can see where we all soon will be.
If you strip away The myth from the man,
You will see where we all soon will be. Jesus!
You've started to believe
The things they say of you.
You really do believe
This talk of God is true.
And all the good you've done
Will soon get swept away.
You've begun to matter more
Than the things you say.
Ni som inte vet vad det är kan ju ta er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0