Yang - Måndag elfte maj

Fick klart fysiken. Typ. Jag undrar hur mycket man lär sig av standardredovisningar. Knappast mer än man hunnit glömma bort och sedan kolla upp igen fyrtio gånger innan man är tjugo. Läst och pratat lite om vännesgrejset. För er som inte hört talas om det än så tänker jag inte berätta för er, efter som att det känns värdelöst att försöka adressera ett kuvert till ingen. Nog med sånt där drygt tjafs om rasism, fattar inte hur det kan engagera människor*; jag är väldigt nöjd med kläderna jag köpte idag och skall köpa imorgon. Have a look någon gång jag har på mig dem. Tänker fan inte ta några bilder. Kräsna jävlar.





Dagens häftigt: Att amanda, http://afterglow.blogg.se/, ska prata på om vännes-incidenterna i Go'morgon Sverige imorgon bitti. Rejält häftigt. Superfränt. Och allvarligt! Glöm inte bort att det är allvarliga grejor. *Läskig musik*
Dagens tips: Joina oss som tänkt ställa väckarklockan på tidigt, typ strax efter sex imorgon bitti, och se Amanda.






-





-




*http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0